Міністерство освіти і суспільство, педагоги і батьки бурхливо обговорюють зміни, що відбуваються в середній школі, нову реформу освіти, нові освітні перспективи, що витікають з цієї реформи. У той же час багато дітей вже до кінця першого класу категорично заявляють, що не хочуть вчитися зовсім, не люблять школу.
Причому це не тільки в нашій країні!
Хто винний? Сім’я? Школа? Суспільство? Держава?
На ці запитання відповідають експерти:
- НАТАЛІЯ ШУЛЬГА, професор, заступник директора у Дипломатичній академії України імені Геннадія Удовенка при МЗС, куратор напрямку "Освіта. Наука. Інновації" Реанімаційного Пакету Реформ.
- КАТЕРИНА ГОЛЬЦБЕРГ, дитячий психолог, медична мережа "Добробут", Дистанційна школа "Центр освіти "Оптіма"
- ЯРОСЛАВ КОВАЛЕНКО, директор "Dixi: альтернативная демократическая школа"
- ВОЛОДИМИР СПІВАКОВСЬКИЙ,президент корпорації "Гранд"
- БОГДАН ОЛЕКСАНДРУК, засновник і керівник приватної школи ThinkGlobal
- ЄВГЕНІЙ МІРОШНИЧЕНКО, президент Ассоціації практичних психологів, засновник проектного табору "Мастерская успеха: снимаем кино"
Немає коментарів:
Дописати коментар