Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель - обдарований учень» -2015
Конкурсні роботи вчителів Одеської гімназії №8:
Поплавських Л.І. "Робота 2313: «ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ»"
Таран В.П. "Робота 2337: Персональний сайт вчителя – ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу"
_____________________________________________________________________
МАТЕРІАЛИ ДЕКАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ - 2015Декада пелагогічної майстерності проходила згідно плану роботи з 26.03.2015 по 06.04.2015 року з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, пропаганди ефективного педагогічного досвіду, розкриття практичних можливостей використання інтерактивних технологій та методик, які допомагають зробити навчально-виховний процес цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу.
У рамках Декади педагогічної майстерності відбулася виставка педагогічних напрацювань: методичних розробок уроків, дидактичних та мультимедійних матеріалів, які використовуються на заняттях.
Матеріали на виставку представили вчителі гімназії:
- Довгань Ю.С. Конспект мультимедійного уроку: «Підсумковий урок з теми «Графічний редактор»
- Савенко Т.М. Конспект уроку: «Написання НЕ з іменниками. Морфологічний розбір іменників»
- Колеснікова І.В. Позакласний виховний захід «Турнір з інформатики у 2 (6) класах»
- Майстренко І.І. Модель виховної системи класу «Музика сфер»
- Сорокіна К.О. Проектні технології навчання на уроках української мови та літератури як один із складників формування освіченої й розвиненої, самодостатньої творчої особистості, патріота України
- Ярославська Н.О. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках географії, як засіб розвитку творчої особливості учнів"
- Поплавських Л.І. «Проектна технологія у навчально-виховному процесі»
Протягом двох тижнів проведення декади методичної роботи у гімназії панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності. Під час проведення відкритих уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, що вони викладають, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення науки, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння матеріалу учнями.
На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи такі, як фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, таблицями, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання – залежно від специфіки матеріалу, який засвоюється, так і інноваційні: проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємонавчання, дискусія, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тощо. Як правило, всі ці форми і методи роботи під час проведення уроків чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечело успішне виконання завдань уроку: розвиваючих, дидактичних та виховних.
Вчителі відповідально поставилися до підготовки уроків, правильно визначали тип уроку та спланували його хід, структуру; добирали змістовний науковий, в т.ч. додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу, планували роботу з довідковою літературою, словниками – з метою активізації і навчальної діяльності школярів, виховання у них цікавості до процесу пізнання, формування у дітей бажання вчитися, відповідального ставлення до навчальної праці.
Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками навчально – виховного процесу – сприятливі умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.
Найкращими серед проведених відкритих уроків варто назвати уроки вчителів: іноземної мови ( французької) – Сман Н.В., фізики – Дроботенко Н.О., художньої культури – Фінько Є.М., які під час проведення уроків продемонстрували вміле користування мультимедійною дошкою, широке застосування інтерактивних та комунікаційних педтехнологій. Дуже насиченими і цікавими змістовно та емоційно були відкриті уроки з української літератури (вчитель Мотіна Г.В..), та світової літератури (Ковтуненко Т.А.). Високу креативність у організації та проведенні уроку фізичної культури продемонструвала вчитель фізичної культури Сухачова О.А.). Творчо та змістовно був проведений урок з німецької мови Сабондаренко В.Г. де учні презентували цікаві форми проектної діяльності.
Під час проведення відкритих уроків вчителі продемонстрували володіння широким спектром різноманітних методів, форм і прийомів роботи, демократичний стиль спілкування з учнями(у поєднанні з достатньою вимогливістю та уважністю до кожної дитини), уміння знаходити індивідуальний підхід, враховувати здібності, можливості, інтереси та особистісні якості кожного школяра, бажання досягати результативності при проведенні уроку, створенні атмосфери співтовариства.
Завершилась декада методичної роботи проведенням засідань методичних комісій, на яких педагогічні працівники обмінялись думками щодо використання інтерактивних методик та технологій, проведення нестандартних уроків. Члени методичних комісій прийшли до висновку, що предметним арсеналом щодо формування особистості є створення та розв’язування проблемних ситуацій, використання інтерактивних методів навчання з раціональним поєднанням індивідуальної, групової і фронтальної видів робіт, роботи в парах, малих групах, створення на уроках нестандартних ситуацій, близьких до життєвих, удосконалення вмінь учнів у виборі потрібних джерел інформації та використання додаткової літератури.
Проведена в період декади робота сприяла професійно – фаховому зростанню педагогічних працівників, розвитку їх творчого потенціалу, досягненню більш високих показників якості особистісного розвитку учнів.
_____________________________________________________________________
Єрьоміна А.В., вчитель фізики Одеської гімназії №8
Фінько Є.М., вчитель образотворчого мистецтва Одеської гімназії №8
Побудова кутового інтер'єру за уявою в практичній роботі «Акваріум в інтер’єрі».
Таран В.П., вчитель біології Одеської гімназії №8
Класифікація покритонасінних рослин
Паламарчук Г.В., вчитель історії та правознавства Одеської гімназії № 8 , спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, Відмінник освіти України
Урок-змагання «Історичний турнір».Українські землі в ХVІ столітті.
Немає коментарів:
Дописати коментар