Сучасний урок

Конкурс «Учитель року 2015»: дивіться найкращі уроки!

Прийоми педагогічної техніки: кубик Блума

5 суперспособностей современного учителя

17 советов, которые помогут “захватить” внимание учеников

7 советов учителю, которые помогут сделать первый учебный день особенным для учеников

_____________________________________________________________________

Зміст курсу математики сьогодні передбачає і розвиває у школярів вміння ... гарно писати цифрами, позбавляючи дітей навичок важливіших, ніж просто розв'язувати задачі: навичок правильно ставити їх. На TEDxNYED Ден Мейєр показує реально перевірені на уроках математики вправи, які стимулюють учнів  навчитися думати.



_______________________________________________


ОТКРЫТЫЙ УРОК: www.openlesson.ru
о "режиссуре" НЕСКУЧНЫХ уроков в современной школе, премудростях социо/игрового стиля обучения и деловых подсказках в таблице-бабочке для профессионалов (как молодых, так и уже умудрёных педагогическим опытом)

Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення

Тренінг "Критичне оцінювання ресурсів інтернету" для  вчителів і учнів


View more presentations or Upload your own.
Як створити ідеальний комп'ютерний тест
________________________________________________________________
Як зробити урок   яскравим, цікавим та доступним з сервісами:

сервіс Createollage - для створення простих і красивих колажів, дуже простий в користанні;
сервіс Loupe - дозволяє створювати інтерактивні колажі;
сервіс Photovisi - створення колажів;
програма Autocollage - безкоштовна програма для створення креативних колажів;
сервіс Thinglink - для створення інтерактивного малюнка (інструкція);
сервіс Studystack - для створення навчальних дидактичних матеріалів (інструкція);
сервіс Puzzles - для створення різноманітних пазлів (інструкція);
сервіс Thisissand - створення малюнків із піску (інструкція);
сервіс PurposeGames - для створення інтерактивних ігор ("анатованих" малюнків), плейлистів ігор (інструкція1, інструкція2, інструкція3);
сервіс Timeline - для створення стрічок часу (інструкція);
сервіс Dipity - створення стрічок часу;
А також:
сервіс bit.ly - для створення коротких посилань (інструкція);
сервіс goo.gl - для створення коротких посилань;
сервіс Padlet - для створення спільної стінівки.


_____________________________________________________________





Савенко Т.М., учитель української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Актуалізація опорних знань як складова сучасного уроку української мови та літератури  - презентація 

   


Барановська-Гончар Г.Б.     Значення     наочності у процесі навчання англійської мови




Мотіна Г.В.  Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності учнів






Федулова Г.Ф.     Рефлексія – необхідний етап сучасного уроку    
_______________________________________________________________________
10 порад від мудрого вчителя:

1 . Урок починається з інтересу учня до предмету.
2 . Перш, ніж пояснити, посміхніться .
3 . Після того, як учні почали усміхатися, заінтригуйте .
4 . Після того, як заінтригували, поясніть, навіщо це їм потрібно.
5 . Передавайте своє здивування і захоплення тим, що ви пояснюєте .
6 . Запам'ятовується несподіваний приклад.
7 . Запам'ятовується наочне і те, що можна використовувати.
8 . Вищий клас - коли учень хоче переосмислити вашу інформацію і пояснити іншим.
9 . Хочуть вчитися не у того, хто добре знає предмет , а у того, хто показав, як він потрібен учневі .
10 . Урок - не тоді, коли знаючий пояснює незнаючим, а коли присутнім добре разом .

____________________________________________________________________


Притча про Вчителя
Одного разу учні запитали Вчителя , яка його основна задача. Мудрець , посміхнувшись , сказав :
- Завтра ви дізнаєтеся про це .
Наступного дня учні збиралися провести деякий час у підніжжя гори. Рано вранці учні зібрали речі , які могли стати їм у нагоді в дорозі і разом вирушили в дорогу .
До обіду , втомлені і зголоднілі , добралися вони до мальовничого пагорба і , зупинившись на привал , вирішили пообідати рисом і солоними овочами , які захопив з собою Учитель . Слід зауважити , що овочі мудрець посолив вельми щедро , а тому через якийсь час учням захотілося пити. Але , як навмисне , виявилося , що вся вода , яку вони захопили з собою , вже закінчилася. Тоді учні піднялися і стали оглядати околицю в пошуках прісного джерела .
Тільки Учитель не піднімався зі свого місця і не брав участь у пошуках . В результаті , так і не знайшовши джерела води , учні вирішили повернутися назад , але тут мудрець піднявся і , підійшовши до них , сказав :
- Джерело , який ви шукайте , знаходиться он за тим пагорбом .
Учні радісно поспішили туди , знайшли джерело і , вгамувавши спрагу , повернулися до Вчителя , принісши і для нього води. Учитель відмовився від води , показуючи на посудину , що стояв біля його ніг , - він був практично повний.
- Але чому ти не дав нам відразу напитися , якщо у тебе була вода ? - Здивувалися учні.
- Я виконував своє завдання , - відповів мудрець , - спочатку я пробудив у вас спрагу , яка змусила вас зайнятися пошуками джерела , так само , як я викликаю в вас спрагу знань . Потім , коли ви зневірилися , я показав вам , в якій стороні знаходиться джерело , тим самим , підтримавши вас . Ну а , взявши з собою побільше води , я подав вам приклад того , що бажане може бути зовсім поруч , варто лише подбати про це завчасно , не дозволяючи тим самим випадковості чи забудькуватості впливати на ваші плани ...
- Отже , головне завдання Вчителі в тому , щоб будити спрагу , підтримувати і подавати правильний приклад ? - Запитали учні.

- Ні , - сказав учитель , - головне моє завдання - виховати в учневі людяність і доброту , - він посміхнувся і продовжив , - і принесена вами для мене вода підказує мені , що своє головне завдання я поки що виконую вірно ...
                        

Немає коментарів:

Дописати коментар