Конкурс «Учитель року 2015»: дивіться найкращі уроки!
Прийоми педагогічної техніки: кубик Блума
5 суперспособностей современного учителя
17 советов, которые помогут “захватить” внимание учеников
7 советов учителю, которые помогут сделать первый учебный день особенным для учеников
_____________________________________________________________________
Зміст курсу математики сьогодні передбачає і розвиває у школярів вміння ... гарно писати цифрами, позбавляючи дітей навичок важливіших, ніж просто розв'язувати задачі: навичок правильно ставити їх. На TEDxNYED Ден Мейєр показує реально перевірені на уроках математики вправи, які стимулюють учнів навчитися думати.
Тренінг "Критичне оцінювання ресурсів інтернету" для вчителів і учнів
_____________________________________________________________
Савенко Т.М., учитель української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Прийоми педагогічної техніки: кубик Блума
5 суперспособностей современного учителя
17 советов, которые помогут “захватить” внимание учеников
7 советов учителю, которые помогут сделать первый учебный день особенным для учеников
_____________________________________________________________________
Зміст курсу математики сьогодні передбачає і розвиває у школярів вміння ... гарно писати цифрами, позбавляючи дітей навичок важливіших, ніж просто розв'язувати задачі: навичок правильно ставити їх. На TEDxNYED Ден Мейєр показує реально перевірені на уроках математики вправи, які стимулюють учнів навчитися думати.
_______________________________________________
ОТКРЫТЫЙ УРОК: www.openlesson.ru
о "режиссуре" НЕСКУЧНЫХ уроков в современной школе, премудростях социо/игрового стиля обучения и деловых подсказках в таблице-бабочке для профессионалов (как молодых, так и уже умудрёных педагогическим опытом)
Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення
ОТКРЫТЫЙ УРОК: www.openlesson.ru
о "режиссуре" НЕСКУЧНЫХ уроков в современной школе, премудростях социо/игрового стиля обучения и деловых подсказках в таблице-бабочке для профессионалов (как молодых, так и уже умудрёных педагогическим опытом)
Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення
View more presentations or Upload your own.
Як створити ідеальний комп'ютерний тест
________________________________________________________________
Як зробити урок яскравим, цікавим та доступним з сервісами:
________________________________________________________________
Як зробити урок яскравим, цікавим та доступним з сервісами:
- сервіс Createollage - для створення простих і красивих колажів, дуже простий в користанні;
- сервіс Loupe - дозволяє створювати інтерактивні колажі;
- сервіс Photovisi - створення колажів;
- програма Autocollage - безкоштовна програма для створення креативних колажів;
- сервіс Thinglink - для створення інтерактивного малюнка (інструкція);
- сервіс Studystack - для створення навчальних дидактичних матеріалів (інструкція);
- сервіс Puzzles - для створення різноманітних пазлів (інструкція);
- сервіс Thisissand - створення малюнків із піску (інструкція);
- сервіс PurposeGames - для створення інтерактивних ігор ("анатованих" малюнків), плейлистів ігор (інструкція1, інструкція2, інструкція3);
- сервіс Timeline - для створення стрічок часу (інструкція);
- сервіс Dipity - створення стрічок часу;
А також:
- сервіс bit.ly - для створення коротких посилань (інструкція);
- сервіс goo.gl - для створення коротких посилань;
- сервіс Padlet - для створення спільної стінівки.
_____________________________________________________________
Савенко Т.М., учитель української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Актуалізація опорних знань як складова сучасного уроку української мови та літератури - презентація
Барановська-Гончар Г.Б. Значення наочності у процесі навчання англійської мови
Мотіна Г.В. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності учнів
Федулова Г.Ф. Рефлексія – необхідний етап сучасного уроку
_______________________________________________________________________
Барановська-Гончар Г.Б. Значення наочності у процесі навчання англійської мови
Мотіна Г.В. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності учнів
Федулова Г.Ф. Рефлексія – необхідний етап сучасного уроку
_______________________________________________________________________
10 порад від мудрого вчителя:
1 . Урок
починається з інтересу учня до предмету.
2 . Перш,
ніж пояснити, посміхніться .
3 . Після
того, як учні почали усміхатися, заінтригуйте .
4 . Після
того, як заінтригували, поясніть, навіщо це їм потрібно.
5 . Передавайте
своє здивування і захоплення тим, що ви пояснюєте .
6 .
Запам'ятовується несподіваний приклад.
7 .
Запам'ятовується наочне і те, що можна використовувати.
8 . Вищий
клас - коли учень хоче переосмислити вашу інформацію і пояснити іншим.
9 . Хочуть
вчитися не у того, хто добре знає предмет , а у того, хто показав, як він
потрібен учневі .
10 . Урок -
не тоді, коли знаючий пояснює незнаючим, а коли присутнім добре разом .
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Притча про
Вчителя
Одного разу
учні запитали Вчителя , яка його основна задача. Мудрець , посміхнувшись ,
сказав :
- Завтра ви
дізнаєтеся про це .
Наступного дня
учні збиралися провести деякий час у підніжжя гори. Рано вранці учні зібрали
речі , які могли стати їм у нагоді в дорозі і разом вирушили в дорогу .
До обіду ,
втомлені і зголоднілі , добралися вони до мальовничого пагорба і , зупинившись
на привал , вирішили пообідати рисом і солоними овочами , які захопив з собою
Учитель . Слід зауважити , що овочі мудрець посолив вельми щедро , а тому через
якийсь час учням захотілося пити. Але , як навмисне , виявилося , що вся вода ,
яку вони захопили з собою , вже закінчилася. Тоді учні піднялися і стали
оглядати околицю в пошуках прісного джерела .
Тільки Учитель
не піднімався зі свого місця і не брав участь у пошуках . В результаті , так і
не знайшовши джерела води , учні вирішили повернутися назад , але тут мудрець
піднявся і , підійшовши до них , сказав :
- Джерело ,
який ви шукайте , знаходиться он за тим пагорбом .
Учні радісно
поспішили туди , знайшли джерело і , вгамувавши спрагу , повернулися до Вчителя
, принісши і для нього води. Учитель відмовився від води , показуючи на
посудину , що стояв біля його ніг , - він був практично повний.
- Але чому ти
не дав нам відразу напитися , якщо у тебе була вода ? - Здивувалися учні.
- Я виконував
своє завдання , - відповів мудрець , - спочатку я пробудив у вас спрагу , яка
змусила вас зайнятися пошуками джерела , так само , як я викликаю в вас спрагу
знань . Потім , коли ви зневірилися , я показав вам , в якій стороні
знаходиться джерело , тим самим , підтримавши вас . Ну а , взявши з собою
побільше води , я подав вам приклад того , що бажане може бути зовсім поруч ,
варто лише подбати про це завчасно , не дозволяючи тим самим випадковості чи
забудькуватості впливати на ваші плани ...
- Отже ,
головне завдання Вчителі в тому , щоб будити спрагу , підтримувати і подавати
правильний приклад ? - Запитали учні.
- Ні , -
сказав учитель , - головне моє завдання - виховати в учневі людяність і доброту
, - він посміхнувся і продовжив , - і принесена вами для мене вода підказує
мені , що своє головне завдання я поки що виконую вірно ...
Немає коментарів:
Дописати коментар